reklama

Reálny e-mail marketing, reálne výsledky

Bral som e-mail marketing, ako e-maily, ktoré mi chodia do mojej schránky a ponúkajú mi stále nejaké zľavy a bonusy a manipulačné názvy, len aby som si otvoril ich e-mail a kúpil ich skvelú službu alebo produkt.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Takéto výborne e-maily samozrejme nečítam, ale hneď mažem. No čo sa nestalo, jedného pekného dňa mi prišla do rúk kniha Miliónový email od Dávida Kirša, ktorý mi dal nový pohľad na tento druh marketingu. Nový pohľad bol, že ten e-mail, ktorý dotyčný posiela, môže byť aj hodnotný a prinášať úžitok. Po prečítaní knižky som sa pustil do toho a začal som si vytvárať e-mail databázu zo súhlasom prijemcov, cez formuláre na mojich internetových stránkach, pýtal som si kontakty od mojich klientov, od mojich známych a začal som im posielať krásne neobťažujúce e-maily, z ktorých aj moje podnikateľské činnosti kvitnú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Samozrejme, že to nie je jediná cesta ako mať výsledky, ale je to dôležitý kanál v on-line svete, cez ktorý sa dá komunikovať a ponúkať svoju službu, produkt inak.

Ako výborný príklad, chcem uviesť firmu itrading.sk, ktorá ponúka kancelárske a skladové priestory v Dolnom Kubíne, kde sme majiteľovi pomohli a prehovorili k tomu, aby si začal zbierať všetky e-mail kontakty, svojich minulých, terajších nájomcov, známych, klientov, firiem. Vytvoril si databázu s 400 kontaktmi a vždy, keď má voľný priestor, jedným tlačidlom cez platformu mailchimp.com prepošle informáciu, že má voľný taký a taký priestor za takú a takú cenu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na rovinu, už neraz si takto obsadil kanceláriu, či sklad a teraz ide po prvý krát v 100% obsadenosti svojho objektu.

Na koniec spomeniem, že na rozposielanie hromadnej pošty musíte mať na Slovensku podľa zákona súhlas od daného príjemcu. Preto je dôležité si to ošetriť na internetovej stránke a vytvoriť si samostatnú podstránku, kde uvediete text o ochrane osobných údajov a pri posielaní formulára vytvoríte políčko súhlasim s podmienkami, s odkazovaním na vašu podstránku.

Priklad textu:

Ochrana osobných údajov

Pretože na území Slovenskej republiky je nevyžiadaná pošta (spam) zakázaná zákonom o reklame (č. zákon č.147/2001). Podľa paragrafu 3 odstavca 7 “sa reklama nesmie šíriť automatickým telefonickým volacím systémom, telefaxom a elektronickou poštou bez predchádzajúceho súhlasu ich užívateľa, ktorý je príjemcom reklamy”.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

I – TRADING,s.r.o. si uvedomuje dôvernosť vašich osobných údajov, a preto vyhlasuje, že všetky údaje získané pri vyplňovaní formulárov považuje za vysoko dôverné a použije ich iba pre vlastnú potrebu v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov k zlepšeniu svojich služieb. Vaše osobné údaje nebudú bez Vášho súhlasu poskytnuté inej spoločnosti.

Vyplnením a zaslaním formulára na našej stránke www.itrading.sk, dávate súhlas na rozposielanie emailovej pošty. Z rozposielania emailovej pošty sa môžete, kedykoľvek odhlásiť.

Matej Istvan

Matej Istvan

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Matej Ištván venujem sa marketingu a podnikatelskej činnosti v rôznych oblastiach. Napríklad reality a internetové prezentacie. Zoznam autorových rubrík:  MarketingNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu