Reálny e-mail marketing, reálne výsledky

Autor: Matej Istvan | 18.5.2016 o 16:55 | (upravené 20.5.2016 o 9:27) Karma článku: 0,00 | Prečítané:  210x

Bral som e-mail marketing, ako e-maily, ktoré mi chodia do mojej schránky a ponúkajú mi stále nejaké zľavy a bonusy a manipulačné názvy, len aby som si otvoril ich e-mail a kúpil ich skvelú službu alebo produkt.

Takéto výborne e-maily samozrejme nečítam, ale hneď mažem. No čo sa nestalo, jedného pekného dňa mi prišla do rúk kniha Miliónový email od Dávida Kirša, ktorý mi dal nový pohľad na tento druh marketingu. Nový pohľad bol, že ten e-mail, ktorý dotyčný posiela, môže byť aj hodnotný a prinášať úžitok. Po prečítaní knižky som sa pustil do toho a začal som si vytvárať e-mail databázu zo súhlasom prijemcov, cez formuláre na mojich internetových stránkach, pýtal som si kontakty od mojich klientov, od mojich známych a začal som im posielať krásne neobťažujúce e-maily, z ktorých aj moje podnikateľské činnosti kvitnú.

Samozrejme, že to nie je jediná cesta ako mať výsledky, ale je to dôležitý kanál v on-line svete, cez ktorý sa dá komunikovať a ponúkať svoju službu, produkt inak.

Ako výborný príklad, chcem uviesť firmu itrading.sk, ktorá ponúka kancelárske a skladové priestory v Dolnom Kubíne, kde sme majiteľovi pomohli a prehovorili k tomu, aby si začal zbierať všetky e-mail kontakty, svojich minulých, terajších nájomcov, známych, klientov, firiem. Vytvoril si databázu s 400 kontaktmi a vždy, keď má voľný priestor, jedným tlačidlom cez platformu mailchimp.com prepošle informáciu, že má voľný taký a taký priestor za takú a takú cenu.

Na rovinu, už neraz si takto obsadil kanceláriu, či sklad a teraz ide po prvý krát v 100% obsadenosti svojho objektu.

Na koniec spomeniem, že na rozposielanie hromadnej pošty musíte mať na Slovensku podľa zákona súhlas od daného príjemcu. Preto je dôležité si to ošetriť na internetovej stránke a vytvoriť si samostatnú podstránku, kde uvediete text o ochrane osobných údajov a pri posielaní formulára vytvoríte políčko súhlasim s podmienkami, s odkazovaním na vašu podstránku.

Priklad textu:

Ochrana osobných údajov

Pretože na území Slovenskej republiky je nevyžiadaná pošta (spam) zakázaná zákonom o reklame (č. zákon č.147/2001). Podľa paragrafu 3 odstavca 7 “sa reklama nesmie šíriť automatickým telefonickým volacím systémom, telefaxom a elektronickou poštou bez predchádzajúceho súhlasu ich užívateľa, ktorý je príjemcom reklamy”.

I – TRADING,s.r.o. si uvedomuje dôvernosť vašich osobných údajov, a preto vyhlasuje, že všetky údaje získané pri vyplňovaní formulárov považuje za vysoko dôverné a použije ich iba pre vlastnú potrebu v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov k zlepšeniu svojich služieb. Vaše osobné údaje nebudú bez Vášho súhlasu poskytnuté inej spoločnosti.

Vyplnením a zaslaním formulára na našej stránke www.itrading.sk, dávate súhlas na rozposielanie emailovej pošty. Z rozposielania emailovej pošty sa môžete, kedykoľvek odhlásiť.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Zomrel bývalý šéf BMG Invest Vladimír Fruni

Vladimírovi Frunimu operovali vo Veľkej Británii žlčník, zomrel doma po návrate z nemocnice.

EKONOMIKA

Môžu vám zvýšiť cenu uprostred viazanosti, ako to urobilo UPC?

Aj keď človek podpíše viazanosť, nemá istotu, že ju aj dokončí.

KOMENTÁRE

Skutok sa stal. Únos sa vracia sa do kín aj do parlamentu

Mantru „skutok sa nestal“ verejnosť často vníma presne naopak.


Už ste čítali?